مستند

مستندهای دوبله

مستند

مستندهای دوبله

زنان تایلند

زنان تایلند

زنان تایلندی معمولا وضعیت بسیار خوبی در جامعه دارند. آنها حقوق مالکیت خود را حفظ می کنند و می توانند مالک زمین باشند. آنها دارای آزادی حرکت و کار در بسیاری از زمینه ها هستند و از بسیاری از حقوق همانند مردان برخوردار هستند.

زنان تایلند- دختران تایلندی -زنان تایلندی -دختر تایلندی

ماده 38 قانون اساسی تایلند می گوید که همه شهروندان باید از قانون برابر، بدون توجه به مبدا، جنسیت یا مذهب برخوردار باشند. بیان دیگری که در تایلند شنیده می شود، اشاره به زنان به عنوان “پاهای عقب یک فیل” دارد ؛ به این معنی که آنها نقش مهمی در صحنه های حمایت از مردان و اعضای تولید کننده اقتصادی دارند.
با وجود همه اینها، سخت است بگویم که در تایلند به طور برابر با زنان و مردان رفتار می شود. موانع فرهنگی وجود دارد که باید بر آن غلبه کرد . برخی افراد به عنوان یک روش آسان برای کسب درآمد، فحشا را در نظر می گیرند و یک صنعت تجاری برای تایلند است که شمار قابل توجهی از مردان خارجی را جذب می کند.

زنان تایلند- دختران تایلندی -زنان تایلندی -دختر تایلندی

اگر یک زن تایلندی اهل روستایی باشد زمانی که نوجوان است در یک شهر بزرگ یا محل کار به دور از خانه اش کار کند و خانه ای برای خود خریداری کند تا چند سال بعد برای خود دارای اسم و رسم شود به طوری که بتواند به راحتی زندگی خود را بگذراند، به این معنی است که او در حالی که او از روستای خود دور بود، به عنوان یک فاحشه کار کرده است.

دیدگاه های سنتی زنان تایلند

به رغم شهرت تایلند برای داشتن یک مرکز گردشگری جنسی و فحشا، دیدگاه های زنان تایلند در واقع کاملا محافظه کارانه است. نمایش احساسات بین مردان و زنان بر روی بدن زن شکل می گیرد و در بعضی از محافل، پس از ازدواج انتظار می رود که زنان باکره باشند. گرچه درغرب در میان بعضی از بخش های تایلند، جلسات مستقیم بین مردان و زنان که اعضای یک خانواده نیستند، بر اساس قواعد خاص انجام می شود: یکی از اصلی ترین موارد این است که یک مرد و زن تنها در یک مکان مجبور به دیدار نیستند. حتی امروزه اگر یک دانشجوی زن با استاد مردی مواجه شود، او یک دوست را با خود به همراه می آورد. ملاقات مردان و زنان برای کسب و کار هیچ مشکلی ندارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.